søndag 25. mars 2012

en vie

Regner ikke lenger med at jeg har så mange faste lesere på bloggen min, fant ut at selv ikke jeg husket hva den helt... men uansett, jeg er fortsatt i Canada da, har ikke dratt hjem enda! akkurat nå sitter jeg på bussen på vei hjem fra

 Celina

























min gode norske venninne:) det er faktisk mer enn 2 mnd siden vi sist så hverandre, selv om det ikke virker sånn i det heletatt!

og nå, som jeg sitter på bussen





















tok jeg meg endelig litt tid til å blogge! men i og med at syns det er litt slitsomt å reise meg og hente kameraet på bagasjehyllen for og legge ut bildene jeg har tatt denne helgen, så blir det heller mobilbilder! For i dag etter 1 år med Iphone har jeg endelig funnet ut hvordan man laster inn tlf-bildene på pc! eller, ihvertfall hvor de ble lagret.

Så hos
Celina




Denne helgen, skulle jeg egentlig jobbe med skoleprosjektt mitt 




som handler om helse og trening. Men jeg klarte ikke konsentrere meg så bra da jeg var å så på cheer konkuransen hennes, så det ble ikke så mye studier på meg..

men uansett så var det veldig gøy å være med å se på at det opptredde, de var veldig flinke!
ellers begynte vi dagen i dag med en pakke torovaffler, til ære for den nasjonale vaffel dagen! etter det så syklet vi rundt i Trois-Rivieres og utforsket byen og små butikker. 



Det var en veldig koselig helg! Og nå må jeg nesten runde av for bussen min er på vei inn til Montreal, og jeg med skynde meg hjem sånn at jeg kan få med meg finalen på star academie!!

À la prochaine!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar