fredag 23. desember 2011

Ååå Glade Jul!

Idag våknet jeg opp til en hvit verden, det hadde snøtt!! jippy! Da er min første canadiske jul i gang! Jeg har ikke veldig mye julestemning, og jeg trodde egentlig denne julen ville bli .. veldig trist, men nå som jeg sitter her å ser på gårsdagens episode av blåfjell tror jeg egentlig denne julen kommer til å bli så ny og spennende at det veier litt opp for alt det som jeg ikke får med meg hjemme!

Idag var den første dagen av ferien her borte siden ingen gidder å dra på skolen den siste dagen. Så jeg har skypet litt med de hjemme, vært å shoppet mine siste julegaver, pakket dem inn, tatt en skikkerlig julerengjøringen på rommet mitt, og sist men ikke minst, en ordentlig julerengjøring av meg selv! ja, jeg har dusjet

Så feiret vi også bursdagen til vertsmor i dag med en Veldig god middag som min kokkeglade vertsfar hadde laget.  Så hadde vi skatte jakt etter gavene og kvelden endte med en real just dance 3 battle i stua! Det er en skam for jeg ble slått av Yan vertsfar.


Nødproviant



Bursdagsbarnet


Master chef





God Jul alle sammen! <3


Ellers bare litt andre randoome bilder!



Åh må le litt av dette bilde. Hands up grandmahh


her er det flere asiatere som har goose enn canadiere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar