tirsdag 11. oktober 2011

Det har gått alt for lenge siden sist, I knoww!

Jeg har jo ikke dusjet på uker..
men i kveld gjør jeg det!


Men det er fordi jeg har vært her !



Med hun der!

Husker ikke navnet .. veldig franskt



Vi besøkte den faste kirken min

 
og jeg holdt messe for alle de som ville høre på


og så ba jeg litt ..

Etter messen spiste vi festmåltid


Selv om vi egentlig skal faste..hysjj!


Så fortsatte vi med å besøke de hellige templene og plassene i Montreal



fruktbarhets fontenen.




Enda en fontene.


Så var det igjen på tide å få i oss litt nærings, og denne gangen måtte vi krysse den mørke og farlige skogen før vi var fremme...



vi måtte også kjøpe lønnesirup godteri


Synge rare sanger med gatemusikkanter


Danse oss forbi oldboys


Unslippe vanskelige hindringer!


før vi endelig returnerte trygt hjem!
eller... trygt og trygt.
Jeg testet ut en liten oppskrift på familien!!


Det syns kanskje på bilde at dette ikke falt helt i smak.. neste dag da spørsmålet om hva vi skulle spise til middag ble stilt, kom svarte: IKKE DET SUNNIVA LAGDE I GÅR!!

Det var Alt for sterkt ...:P
bedre lykke nestegang, da trapper jeg ned på chillien (Y)


 Heldigvis så klarte jeg å hente meg inn igjen, og redde kvelden men en sjelden pose toro brownies!! - Takket være en stor pakke som kom i posten fra trollene i nord.

 (litt sliten)
matlaging
vasking
rydding
jeg er blitt et nytt menneske!


Et lite system jeg har satt opp på rommet hvor jeg tørker sokkene mine. PRIMITIVT

I dag vet dere, så nærmer det seg en høytid! Og vi tok oss friheten til å pynte litt opp rundt Gunnar ute i hagen.


Det er dårlig med pyntlig i resten av gata vår, sikkert fordi de andre vet de ikke har noe å stå opp med mot dette!! men jeg var i Victoriaville i helgen, og der var alle husene pyntet til prikke! skikkerlig stemning.



Skal ikke si at jeg skal bli flinkere til å blogge, den er litt gammel nå.. og det ble ikke noe bedre forrige gang jeg sa det. gjorde det?
nei..

Men vi Blogges!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar