tirsdag 27. september 2011

I'm alive!

Og æ har vært på spa lee, med Alex, Olivia, Cloè et Katheryne.


Avant aka. før vi hoppet i saunaen unnet vi oss en bedre frokost. 



après...


Og jeg bare.. Æææh mett!!



Så presset vi oss inn i bikiniene og spankulerte ut i spaavdelingen.


Vrai ma nice!


Sorry ass.. vi dropper bikini bildene denne gangen..









Så tok vi oss tid til litt shopping også ddaa. Dette er på Quartier dix/30 som er et stort område med masse butikker, resturanter etc.. etter noen timers shopping var vi temmelig slitne så vi stakk hjem. Jeg rakk akkurat å komme meg hjemme om, skifte, mekke et kort og dra tilbake til Quartier dix/30 for å feire bursdagen til Erik.


Absolutt en hyggelig kveld!

Hjemme i heimen, med bestissene mine <3

Så hang jeg litt for mye med Oda denne helgen, nå begynner jeg nesten å savne hoo.. ikkje bra!





Oda og meg spiste sunt og var konge ute på skøytebanen (som byetheway var inne i et kjøpesenter)
MEN så kom det competition i usedvanelig form ut på banen og vi..måtte innse at vi hadde møtt vår overmann..










79 år!!! Jeg begynte å øve i går selv, får seg hvordan jeg ligger ann om 60 år...
Show off!

Etter skøyter tok Pière (Vpappaen til Oda) oss med på marked! Er i Montreal foresten.

For deg som ikke liker frukt og grønt så.. stopp her!




Blomkål! i gøyale farger




Et ord til dere peeps: Storshopping! jeg har brukt opp hele stipende mitt på grøntfor.


og Etter på var vi på kunst utstilling. Litt deprimerene, men også veldig fin.



Dagen i dag har vært très Très chaud! oppi 30 grader, så vi testet ut bassenget, og det var ganske så digg. Syns ikke det er så værst, det er jo oktober om bare noen dager!


Grand-papa og Grand-mama er på besøk denne uken. Jeg digger de, de er skikkerlig kule!



Her er mester chef Barnard, stirking a pose forran grillen.

Skal blogge litt oftere lover, er bare litt opptatt her borte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar