fredag 21. oktober 2011

Hallo! HAllo!





Yumm






















Neida, så har jeg ikke spist murre!

Han er way to cute!!

Vi har hatt, barnebursdag for min lille søster Camille!


Masse masse barn..

Også Oda(hun sov over etter at vi var på en liten konsert fredag kveld)
Vi rid'a Boucherville, mens barna, rid'a huset.



Familien samlet til et ordentlig festmåltid!!


Her er noen bilder av de godbitene som finnes i byen min.



Brødbil

levende skalldyr!

EGET sykkelfelt!!!
 garager..





Når vi kom hjem fra rundturen vår så sto det plutselig en fremmed mann nede i kjelleren!! Og gjorde rare bevegelser...mens alle så på!




Det ble bedre da han dro frem alle disse spennende dyrende fra esken sin.


Familie likheter!



Posering med den skumle slangen!!

 den var ikke så skummel.. det ekleste med den var at den drev å flasset ove hele gulvet..

det ble helt elektrisk nedi kjelleren etter hvert!


Mini skillpadde encore om dere ikke fikk det med dere på det andre bilde!


Canada nytt 2! jeg har fikset meg personlig sminkør til ballet. Her driver vi å tester ut hvilke farger som passer best:)




Om jeg ikke blir ballets dronning nå, så er det no chance for me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar