onsdag 2. november 2011

HALLO! WEEN!:D

On a des bonbons!!


Halloween i Norge.. jeg peker og ler av dere som trasker rundt i flere timer for å så sitte igjen med rosiner og epler! Her etter mindre enn 30 min hadde vi klart å samle inne mer godis enn det var mulig å få med seg.  Det var så gøy!!( synn jeg er littt for gammel til dette da) men det var ordentlig miljø, med masse barn rundt i gatene og dekkorerte hus i alle former.


denne helgen møtte jeg en veldig ensom jente på gaten i Quebec..


hun het Celina og viste seg å være utvekslingsstudent fra Norge hun også!! for et sammentreff

vi fant tonen med EN gang, føles allerede som vi har kjent hverandre i mange år






Sammen utforsket vi Quebec's kroker og kriker, og ikke minst de beste spisestedene!


Det er lengesiden jeg har spist så mye godis som jeg gjorde i helgen, godteriet er vanligvis ikke så veldig godt her skjønner dere, men

sjekk utvalget:



Det smakte:)





Her kommer det masse nyttig info om Quebec!


dere viste sikkert ikke at Julenissen har kontor her, men det har han altså!


Ari Behn  og kronprinsesse Martha Louise har også kontor her...


For å bo her må du kunne spille harpe


Folk kler seg i klær laget av sjokolade


og Alle som har dreier på skøyter står i r8 drakt!




Pluss at du ikke må bli overrasket om du møte noen som spiller munnspill på gaten i blinkende lys-jakke, det er høyst vanlig.



denne bruen har Mr Eiffel laget! ja han som lagde tårnet i Paris:)


Dette er Celina





den nye bllingen min! litt røffere enn JB sin




De lager sin egen vin her



Etter en super helg i Quebec sammen med Besta og Celina var det på tide å si farvel, og det viste seg å være veldig ..trist! savner deg masse allerede <3

1 kommentar:

  1. Det var utrolig hyggelig å møte deg også, Sunniva. Håper det kan gjentas en gang og at det ikke var siste gangen jeg møtte deg.

    Jeg må også legge til.. At jeg også savner deg allerede <3

    SvarSlett