lørdag 19. november 2011

Jul i Luften!

Som vanlig så er det evigheter siden jeg har blogget, sorry!
jeg har rett og slett klart å ta meg tid til å redigere bilder og skrive, det er så mye annet som må gjøres her først!
Helgen min begynte nemmelig på onsdag så jeg har faktisk hatt et liv i over 4 dager nå!
Jeg har brukt helgen på å utforske litt rundt i området, blant annet Montreal alene for første gang, og det var så Sykt deilig å være helt fri!! Jeg skulle egentlig ta masse bilder men jeg glemte det helt, det var alt for mange butikker som tok oppmerksomheten fra meg, så bildene er fra mine andre dager.

So What's new??












Jeg innså at idag har jeg vært her i 3 mnd og forandringen er stor!

før:


Etter:



 
tydelig at jeg har blitt...Jæskla bleik i løpet av de siste månedene, mørk i håret også, livet er flott..
joda, jeg snakker nesten fransk om jeg kan si det! jeg forstår ihvertfall det meste som skjer rund meg og det er herlig :D






Her er jeg i Montreal med familien min! Vi dro på marked, for å selge blad koleksjonen vår. Dere skulle bare vist hvor mye man kan bruke blader til! blader er undervudert..



Dette er faktisk fra idag!









Dette er juleparaden i Montreal. Den var jo veldig fin, men vi var litt sent ute så etter litt så endte det med at vi dro hjem å så slutten på tv, utsikten var mye bedre der!









Dette er fra metroen hvor en mann satt å spilte julesanger. Elsker metroen det er så mange rare skruer der!




Generelt inntrykk: Canada er egentlig et veldig kult sted. Det er annderledes enn Norge, folk er mer åpne og imøtekommende. Men ikke så mange snakker engels i Quebec. Fransken min er på vei til å bli brukbar. skolen er mye enklere her enn i Norge(jeg sliter fordet da!). Og i kveld skal jeg på Twilight med Cloe og Olivia. vi blogges! :D

Snakkes!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar