onsdag 30. november 2011

Julen er laaang...



Heldig vis har julekalenderen min kommet, og da går jo tiden mye fortere med en gang!


Det er ikke bare jeg som gleder meg til 1. desember i morra!!


Så ellers: Denne helgen var jeg på turnkonkuranse! Jeg har begynt på turn!:D







oki .. så ikke heelt


Jeg er kanskje god til å slå hjul, men dette er turneren i familien:



sixpac!




Ellers har vi pyntet huset til jul.( allerede??) ja det tenkte jeg også! Hjemme pynter vi ikke juletreet før 23 desember og her begynner vi november! men men da har jeg lenger tid å glede meg på:)



Disco tre!! Her har vi sommerfugler på treet, vet ikke hvor vanlig det er ..


Godt i gang med juletradisjonene inviterte jeg en annen nordmann for å bake pepperkaker.


Uheldigvis så gikk vi tom for vanlig mel: Så vi gir dere fullkornspepperkaker! Godt forhelsen, godt for deg. De smakte ikke så verst da og alle kakene er nå spist opp..men neste gang så stikker jeg på IKEA som vanlig for å kjøpe deig! De slår aldri feil.

Her har vi Oda og lille søss.


Alternativ-pynt. vi hadde ikke melis heller, det er dårlige tider..


ÅÅåå jeg gleder meg sånn til jul! Det eneste er at dette kommer til å bli en veldig merkelig jul, vet ikke hva jeg skal forvente. Kanskje det blir veldig trist uten familie og venner, eller kanskje det bare blir annerledes, vet ikke:S får vel bare vente å se.

La nedtellingen begynne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar