fredag 4. november 2011

Prøvde virkelig å laste opp noen bilder så dere kunne se meg her jeg sitter på rommet mitt, for jeg fant noen ganske så fine som jeg hadde tatt med webcameraet mitt hjemme i norge i den samme genseren som jeg har på meg i kveld! Jeg ser at jeg har blitt en god del bleikere, men ellers er det ikke så mye forandring på utsiden. Det virker så lenge siden jeg dro fra norge, samtidig som det ikke virker som jeg dro i det heletatt når jeg snakker med de hjemme, det er en helt spesiel følelse!
Angrer ikke et sekund på at jeg er her i Canada selv om det er dager hvor jeg er utslitt og egentlig bare skulle ønske at jeg hadde familien min og mine beste vennene inærheten som virkelig forsto hva jeg sa uten at du må anstrenge meg! men når man ikke har det så går det videre uansett, du gjør nye ting, lader opp og sånn fortsetter det. Ting du aldri har gjort før skjer og livet er mer spennende enn noengang!



lover å ikke begynne å skrive masse lange tenke innlegg ( har jeg ikke tid til, og det er ikke så gøy å lese, krever for mye tenking av dere, hehe) men jeg satt meg for førstegang ned og tenkte litt over oppholdet mitt, leste de gamle blogginnleggene mine og føler jeg har kommet meg ganske langt! vet at jeg fortsatt ikke er halveis en gang men det står ihvertfall ikke helt stille!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar