søndag 18. september 2011

Jeg har hatt en Mega helg! Bare sjekk hva jeg våknet opp til i dag!





 Det er fake ender, guess de bare er til pynt..





Canadien nature, det er nydelig!




Denne helgen var vi tilbake på hytta til Julie og Erik (ganske sikker på at det er Julie som eier den da) men ikke bare for å slækken som vanlig!







Oki så slækka vi litt, men vi var der på oppdrag...

Cowboy oppdrag!



    Randoom kjekke gutter..


På vei til den årlige Cowboy festivalen i St-Set kledd ut som cow-girls.

 Vi hadde ikke biletter til rodeoen så vi måtte snike oss inn...Cowboy style.






Yummy! Kidsa til Erik "og Julie"



På slutten av dagen var det ikke alle som syns det var like gøy..


Da kvelden var over var vi ganske slitne alle sammen.
OMG et heste bilde! Vi har jo ikke hester i Norge...


Det var en Super-Duper helg!! Jeg gjorde masse cow stuff

Ikke så mye tekst denne gangen, noen ganger er det nok stress å redigere de bildene!! men alt er toppers her, Jeg kom akkurat hjem fra en liten joggis langs Saint Lawrence. Nabolaget her er så fint, det er villt! Fra elvekanten kan du se rett ned til Montreal, med skyskraperne og alt det der. jeg liker!
Gjør noe jeg aldri har gjort før hver dag, det er å anbefale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar