fredag 2. september 2011

Première journée d'école!


Følte meg som en 1.klassing på vei til skolen på torsdag! Det var skummelt, spennende, gøy alt blanda sammen i en god røre! Litt kult at jeg tar denne gule bussen til skolen hver dag (det er den samme damen som kjører hver dag) :D Da bussen omsider var fremme fulgte jeg bare etter mengden inn på skolen og endte i helt feil bygg med alle de andre små kidsa! hehe, men så fant jeg veien og der ventet det en jente som skulle passe på meg hele dagen å ta meg med til timene osv, hun heter Claudy og er en av mine..tørr jeg si det?! VENNER her borte! (haha stakkar om hun oversetter dette!) Første dagen var vell..ganske bra. Jeg spiste lunsj med Claudy og vennene hennes(som alle er kjempehyggelige!) Også hadde jeg masse timer jeg nesten ikke skjønte noe av! Og da dagen var ferdig, var jeg også det. Driit sliten i hode for å si det sånn!

Dagen i dag på skolen var dobbelt så bra, hvis ikke mer!:D


I går svei jeg alt for mye penger!!

ikke på klær..



ikke på sminke..



ikke på elektriske dubeditter!



Men på..ark og blyanter...jyyypii!
Alle lærerne her kommer med de smørbrødlistene med ting du skal ha med i timene deres! Er det virkelig nødvendig å ha 4 blyanter, 2 kulepenner, 200 ark og ringperm med sideskiller i hver time?? Tydeligvis!


I dag etter skolen har jeg bare læksan rundt bassenget mens jeg nyter tanken på langhelg.( Åja! her er fortsatt sommer) Vi har fri på mandag!
I kveld var jeg på guidet tur rundt i Boucherville med min nye buss kamerat Amèlie som bor 3 hus ned i gata. Det var veldig hyggelig! Vi syklet ned til Saint Lawrence elva og spiste byen beste is.


Åja, glemte å si..jeg har sidecuta meg her nede! Nice eh?

Og i morgen skal jeg på camping, jehaa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar