torsdag 8. september 2011

long time no see!

I dag satt jeg på skolen og så slo plutselig tanken meg," hvilken dag det egentlig i dag?". .. tirsdag eller fredag? Jeg ante ikke!
Har vært så opptatt i det siste  med skolen, familieliv og ikke minst LeKseR at jeg mistet helt perspektivet på tid!

Derfor er det ikke noe særlig bilder fra denne uken, men her er noen fra dagen min i dag.
Etter skolen (som er ufattelig slitsomt for hode når alt er på fransk) bakte jeg cookies! Camille ville også hjelpe til men jeg måtte gi henne sparken for det endte med at hun spiste opp all deigen..


KakeMonsteret!! ved enhver anledning..


også! hehe, har jeg vasket mine egne klær (med hjelp fra besta, Diane) :D ikke så mye å skryte av da, jeg er jo tross alt 17! Men ingen ting ble farget eller krympet så jeg er fornøyd.


Her henger vasken til tørk.

I morgen er det fredag og jeg gleder meg til HELG!! Skal på afs møte på søndag og treffe masse andre afsere, og det blir funn funn funn! Pluss at Sophie ikke skal spise middag hjemme i morgen, og da blir det fredags-taco igjen! (Hun er ikke så glad i taco)

Og så blir jeg sikkert nødt til å gjøre nokko lekser i helgen... pluss at jeg må fylle ut ballkomite søknaden min innen mandag! De satser her på skolen, det finnes alle slagt komiteer man kan melde seg inni. Det er bare 5 som får være med i ballkomiteen da så sjansene er små, men hvor gøy hadde det ikke vært??!:D

Skal ta med meg kamera denne helgen og komme med et saftig innlegg mot søndag!
Og ja, Jeg storkoser meg!
Blogges, XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar