søndag 21. august 2011

Bienvenue!!

YES! Da var jeg endelig instalert i mitt nye hjem!:D vell nesten...jeg har jo ikke så mye ting og pakke ut, i og med at bagasjen min aldri ble sendt med flyet fra Oslo!! Dama i skranken på gardemoen kan brenne!
Heldigvis er vertsmammaen min super gjesfri og låner meg alt jeg trenger av klær!
Detter er jo bare dag to av dette spennende eventyret og allerede har jeg opplevd ganske mye! Jeg liker veldig godt det nye huse mitt, selv om jeg ikke har vært her så mye enda for vi har vært på hyttetur med venner av familien. Jeg har padlet i kayak, lært franske ord og smakt french toast med masse lønnesirup på for første gang som nå er min nye frokost favorit jeg håper å spise hver dag! Heldigvis slipper jeg å bekymre meg for å gå opp i vekt med denne stramme dietten for i morgen skal jeg være med Sophie (vertsmor) på Body pump og skaffe meg drømme rompa!

Her er noen bilder fra reisen min



Vår siste dråpe norsk vann!!



 Mitt mesterverk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar