mandag 29. august 2011


Jeg har begynt med et nytt prosjekt her i Canada, og holde romme mitt ryddig! Så det første jeg gjorde på søndag var å rydde litt:) Wedghead lå bare å slækka på senga mens jeg tok meg av the hard work!


Hele dagen var det elendig vær pga orkenen som surrer rundt i USA. Sophie og meg var en kjapp tur innom kjøpesenteret som ligger noen minutter unna huset, ellers tilbrakte vi resten av dagen inne i pysjamas med hyggelige aktiviteter.







Når kvelden kom var jeg ganske gira på å se JB filmen min for første gang her ned, og jeg tenkte at v søstrene mine ville elske dette! men .. Camille har lært å håne han i barnehagen, der sier alle at han synger som en jente(??) så etter 10 min stakk de..hehe
Så det endte med at jeg, Yan og Sophie som satt opplukt og nynnet i lag til sangene. GO BIEBER!!




Når filmen var over syns Sophie det var en god ide å dra på konsert om han kommer hit til Montreal, så det er bare å krysse fingrene!!


I dag sov jeg faktisk til klokka var halv 10! Noe som er vilt, for her i familien er alle opp klokka 7 uansett dag, hehe. Så spiste jeg det nest beste etter french toast til frokos, som er mini french toast frokostblanding. Det er veldig godt og sikkert proppet fult med sukker og konserveringsmidler, men jeg var på body pump igjen så det er ikke så farlig. Timen var ikke så jævlig som forrige gang, men tørr ikke si noe sikkert før jeg er ute av senga i morgen :D

Da vi kom hjem fra timen hadde jeg fått post!!!


Endelig har pakken dere sendte kommet frem mamma og pappa! Inni var masse nyttige saker som jeg ikke hadde plass til i kofferten min på vei ned.

Til middag spiste vi fondue, det var veldig gøy! Man koker kjøttet på små pinner i gryta som står på bordet og dypper det i forskjellige sauser. Vedsiden av hadde vi merkelig nok også brunosten som var med i pakken jeg fikk fra Norge. Den falt overaskende nok i smak, og ostehøvelen ble godt brukt!



Til og med fetter Jean Didij storkoste seg med en skive brunost!



I morgen skal jeg spille tennis på det som kanskje blir min nye tennisklubb. Var innom der i dag og det var skikkerlig fancy sted med 14 baner og en bar inne i resepsjonen! Jeg har nesten ikke spilt noe i sommer så det kan bli spenende å se hvilken form jeg er i! Jeg skal prøve å ta med kamera så dere kan se. men da legger jeg meg, klokka har allerede blitt 1 her borte! Bonne nuit

heheh
Vi blogges


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar