tirsdag 30. august 2011


I dag har jeg spilt tennis, canadien style!



Okey da, så tuller jeg! De spiller på samme måte som i Norge... men vi kan lære litt av canaderne, bare sjekk her:

De hadde en bar rett innenfor resepsjonen!! hvor slækt? Det var en super fin klubb, med 14 innebaner!! I sandefjord har vi... 4
Tror jeg var litt bedre enn de hadde trodd, så etter å ha spilt med en trener i ca 1 time var spørsmålet om hvor de skulle plasere meg fortsatt under betenkning.. men de lovte å ringe meg innen torsdag men mer info. Det var veldig gøy å få spilt litt igjen, selv om formen har vært bedre!


Så var vi på en liten familiesykkeltur




Til lekeplassen!





Dette er rundt i nabolage mitt. Alle gatene er veldig like, pene og fulle av vedlikeholdte store hus. Jeg har enda ikke funnet noe ordentlig sentrum her i Boucherville, byen er liksom masse hus og store butikker eller kjøpesentere...Kanskje det ikke er noe sentrum?




Neida, den er ikke levende! Den er spiselig, og det er ostesnacks!


Etter all denne syklingen ble jeg ganske lei av å bevege meg...


Og AFS som sier jeg ikke kan kjøre motoriserte kjøretøy...

De dagene Maya ikke er på turn trening (som fakrisk er en sjelden gang) øver hun på å skrive, og da er det diktat på gang. Så i dag slang jeg meg også på for å lære noen nye franske ord! Det gikk ganske så bra ja! ( Maya er 7 )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar