lørdag 6. august 2011

Rookie!

Ja, mens jeg sitter å chiller på romme mitt med min nye BF J.B på høytallerne, innser jeg at folk trolig nok mye heller vil lese om han istede for mitt lite spenstige liv..sjansene for at jeg er en elendig blogger ganske høye, så vær berett!
men på tross av all denne tøffe motgangen er det ikke til å legge sjul på at jeg nå
har skaffet meg...en blogg!

Så da er det vell bare å hoppe i det!

Her er et bilde av noen venner og meg som hopper i det.




For dere skjønner at om 13 dager (SHIT!) drar jeg av gårde til Canada for å gå på skole, og da er det jo hyggelig at familie og venner kan se at jeg har det bra og ikke blir mobbet pga min dårlig utvikklede fransk!
SÅ stay tuned for å finne ut mer om hvordan utvekslings året mitt i Québec, nærmere bestemt Boucherville blir!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar