torsdag 25. august 2011

OK! så da er det en god stund siden jeg har blogget og det har skjedde en god del!

Vi kan jo begynne med mandagen, hvor jeg besøkte den nye skolen min for første gang. Den var overaskende stor, omtrent på størrelse med SvGs, men mye eldre og litt godt brukt kan man si! Uheldigvis så var det ikke så mange som snakket engelsk på skolen, alikevell klarte jeg å gjøre meg forstått ved hjelp av hvertsmor Sophie. Så nå har jeg valgte fag og da er det bare å vente til skolen begynner 1.september! (Det blir skummelt!!)
Etter at vi hadde vært innom skolen kjørte vi videre til trenings studioet Sophie går på, hvor en time med body pump ventet oss!

Vi ser kanskje friske og spreke ut på bilde..men i virkeligheten var det et hellvete! Jeg kommer fortsatt så vidt opp trappa!
Etter en lang dusj og en veldig sunn lunsj, hentet vi Camille (vertssøster) i barnehagen og dro til et giga kjøpesenter for å bruke opp forsikringspengene mine på KLÆR!:D JiPPY! Det å miste kofferten var kanskje ikke så ille alikevell:D Til middag den dagen smakte jeg for første gang poutine, som er kips med ost og brun saus!


Ikke bli redde, det ser jo kanskje ikke så godt ut, men det smakte faktisk ikke så verst!

Tirsdagen var egentlig ganske lite produktiv. Yan, jentene og jeg begynte ubertidlig for å få mest mulig gjort, men det viste seg at butikkende ikke åpnet like tidlig som vi sto opp, Hehe
Men jeg fant ut at vi har et nytt familiemedlem! bestemor Diane som bor i kjelleren i ukedagene. Hun er en typisk søt bestemor. Hjalp meg med fransk lekser og greier.

I dag har jeg egentlig underholdt meg selv store deler av dagen. Familien står vanligvis opp rundt 7 eller før, så det handler om å få mye ut av dagen! Camille var i barnehagen, Maya på turn trening, Sohpie på jobb og Yan (vertsfar) pusset opp badet nede. Så jeg begynte dagen med en svømmetur i bassenget, så syklet jeg til biblioteket på vertsmors X-sykkel som hun har sagt at jeg kan få, siden hun ikke tørr sykle mer etter at hun falt av og slo seg.

på vei til biblion!


Dette var noe annet en  den gamle mursteins klossen i Sandefjord! 


Og foresten! Her er huset mitt, med campingvogna som vi snart skal på tur med!:D Jeg bor i rommet med de 2 vinduene i andre etasje. C'est bon!

Dette er romme mitt! På veggen henger det nye whiteboarde mitt som jeg bruker for å pugge franske ord!:D

Så etter min lille sykkel tur dro meg og Yan på IKEA hvor vi nesten mistet hverandre..


Så nestegang får jeg ikke være med inn...da blir jeg satt av her.



Da vi kom hjem skypet jeg litt med Siri (det var super kos) før vi begynte å lage laksepai. Yannick er den som står for det meste av matlagingen her hjemme, og jeg klarte uheldigvis å skryte på meg at jeg pleide å lage middag hjemme. Pluss at alle i Norge spise taco på fredag sååe..guess what? På fredag blir det taco til middag, og jeg skal være kokk! HeHe




Skal prøve og oppdatere litt oftere!!

1 kommentar:

  1. Hahaha, kjenner jeg får en liten Linniiie-feeling av å lese bloggen din, Sunni! Liker det :D Skal snart svare på meldingen din på mobilen, har bare ikke rukket det enda. C YA <3

    SvarSlett