onsdag 31. august 2011

Første Dag På Skolen I Morra!!



Repeat. favoritt fetter Jean Didier var på besøk igjen, denne gangen med kjæresten Jacinthe. Og de hadde lagd en velkomst gave til meg! Den er oversatt til norsk så jeg skal forstå:) Så har jeg vært på Body Pump, igjen.



Bevismatteriale, jeg er faktisk på trening, ikke bare noe jeg sier!!
Ja..beklagelig at jeg ser ut som en mann på det bilde, men sånn er det å bygge muskler.


I morgen begynner jeg på école secondaire de Mortagne! Jeg skal gå i secondaire cinq og får mest sannsynlig graduation med prom, hattene og hele greia! Alt avhengi av om jeg består året eller ikke..hehe


Så nå står lunsj baggen min ferdig pakket i kjøleskapet, rutta! Som dere ser er lunsjen er høytidelig og fargerik her borte, ikke bare en trørr brødskive med gulost.


Og førsteskoledag-antrekket mitt er lagt frem. Jeg prøver å blende inn med de andre kidsa!
IIkkk! jeg grug-gleder meg!! Håper jeg slipper å spise lunsjen min alene på do...

Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar