lørdag 27. august 2011

Godnyhet! Jeg har tatt masse bilder så dere kan se hva jeg ha gjort.

Så.. Det hele begynte på torsdag da jeg ville lakke neglene, men jeg er ikke noe flink så Camille gjorde det for meg!

Dere kan få dere også, men hun er ganske dyr i drift...

men, ja uansett! Det var egentlig torsdagen.

Så på fredag måtte jeg innom skolen min igjen for å hente bøkENE mine, skaffe meg skap med fansy lås og ta skole bilde!


Her er litt av skolen min.

Det var ikke bare bare og gjennomføre rebusløpet skolen hadde satt i stand. Jeg ble tilsendt et kart på forhånd med poster som skulle gjennomføres, og problemene begynte allerede på første stop hvor alt skulle gå på fransk! Heldigvis var vertsfar med så vi fikk ordnet det.
Det var ganske så organisert. Skolen hadde til og med pakket en bagg med timeplan og alle bøkene til hver enkelt elev, søtt!



Håper fortsatt at de har gitt meg feil pose da, for jeg vil ikke ha alle disse bøkene!

 



Jeg fikk ganske mye nyttig info iløpet av dette besøket! Her er min fremtidige skole buss! Nr 220, som drar klokken 07.20 likeutenfor huset mitt.





Også.. oh yes! Jeg skaffet meg en lunjsbag! For i følge Vforeldrene mine så bruker alle det her borte. Eller som vfar sa, de gjorde ihvertfall det når han gikk på skolen..hehe


Jeg håper de vet hva de snakker om...

Så senere på fredag fikk vi venner av familien på besøk. Det var Melanie og hennes to døtre, Naomi og Joanie, pluss Joanies kjæreste Phill og alle skulle overnatte. ( Det er ikke helt sikkert det her sånn de navnene egentlig skrives!) Uansett, jeg hadde jo lovet å lage den berømte fredags-tacoen min, og siden vi plutselig ble så mange slo vi på den mexicanske stortromma og Yan hjalp like godt til med fajitas.


Etter dette nydelig festmåltidet og hyggelig fransk småprat ute i hagen så vi på et program som minnet veldig om 4 stjerners middag hjemme i Norge. Det var sykt morsomt selv om det ikke var noen kjendiser med og...jeg ikke forsto halvparten av det som ble sagt!
Før vi la oss den kvelden måtte alle se danseshowet Maya, Camille og Naomi hadde lagd til de "voksne" hehe, de var veldig flinke!
Og i dag da, etter at hele gjengen hadde fått i seg frokost og lunsj dro vi til La Ronde aka Six Flags, som er en kjempestor fornøyelsespark like utenfor Montreal. Det var Sick gøy, og jeg skal adde bildene før jeg sovner!


LA RONDE





Yeah, vi liker bergogdalbaner!


Detter var Joanie, Phill, meg og Naomi.





Så skjedde dette..




Ja, dere skjønner sikkert!:D


Maya et Moi!



Parking Picnic! 





Tror jeg tok nesten alt som var der! Det var en kjempe dag:D men nå hopper jeg i seng før jeg sovner i tastaturet! Bon Nuit. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar